noniin.. nyt sitä pääse taas kirjottaan, mutta mistä sitä kirjottas.. ku ei täs muuta oo ollu ku et muru saapui 2.1.2010 ja sen jälkeen elämä onkin ollu yhtä hullunmyllyä.. Murun alkuperäinen nimi siis oli vilperi, mutta siitä nyt ei saatu ihmeelisempiä lempinimiä, mihin se olisi kiinnittänyt huomiota joten vaihdoin sen Muruksi mihin se reagoi.. se on jo kotiutonut loistavasti tänne ja mulla on vielä paljon totuttelemista.. varsinkin aamuissa... lauantai aamu ja Muru tulee enne kuutta juoksee pään yli.. en tiedä miksi se juoksee naaman yli mutta niin se vain tekee.. ja pentu kun on niin ei se suoraan pääse eli se ponnistaa naamaltakin..  : DD

en kyllä enään pystyisi kuvittelemaan elämää ilman sitä kissaa.. se on tuonut niin paljon sisältöö mun elämään, ettei mitään rajaa.. joka päivä totean vain rakastavani sitä enemmän.. ( no joo nyt se määrä taas väheni.. se syä pyyhettä.. : D) no ei kyllä mä sitä rakastan mutta on pieniä hetkiä että pidän siitä vähemän.. : DD ja öisin se ei suostu nukkumaan missään muaalla kuin minun vieressä.. päivällä voisin viedä sen vaikka ulos, mutta illalla on oltava mun vieressä..  :D no mutta kai sitä pitäs ruveta tekeen muutakin kuin vain istua koneella.. : D